NASZE MAGAZYNY:
Najnowszy numer:

Zapoznaj się z zawartością
najnowszego numeru magazynu
RBT Magazyn RBT 3/2018
Prenumerata
Aktualności
Archiwum czasopism
Dni Otwartych Markiz 2018

Już za nami tegoroczna akcja Dni Otwartych Markiz, która w tym roku miała kolejną, odświeżoną odsłonę.

Konkurencja nie śpi, w mediach pojawiły się podobne kampanie, dlatego chcieliśmy jeszcze bardziej wyróżnić się na rynku z naszym przekazem - mówi Tomasz Grzegorz, współodpowiedzialny za tegoroczną akcję. Kampania opierała się głównie na zdjęciach przedstawiających realizację Grupy TOP. Wsparciem dla kampanii były przygotowane materiały video. Z okazji akcji powstał katalog pergoli Grupy TOP, który bazuje głównie na realizacji członków grupy.

 

Siłą Grupy TOP jest rozproszenie, zaangażowanie uczestników i odwaga, z jaką angażują się w nowe projekty i produkty. Dzięki temu, mamy w tej chwili na rynku najszerszą ofertę pergoli i największe spektrum realizacji. Klienci doceniają naszą wiedzę ekspercką, rozbudowane ekspozycje, estetykę rozwiązań i sprawność działania - mówi Piotr Żmidziński, który również był odpowiedzialny za przebieg akcji.

 

Po raz kolejny stworzyliśmy unikatową kampanię osłon tarasowych. O jej powodzeniu świadczą liczby.

 

ponad 500 rodzin odwiedzających salony Grupy TOP w dwa dni akcji

blisko 7 000 000 wyświetlonych reklam w internecie

ponad 50 000 osób zaangażowanych w posty na Facebooku

ponad 30 000 osób na stronie internetowej akcji

ponad 350 000 wyświetleń filmów na YouTube

ponad 50 kg cukierków dla klientów

ponad 5 000 katalogów realizacji przygotowanych dla klientów

ponad 100 osób zaangażowanych w przygotowanie akcji i obsługę klientów

 

Doskonałym narzędziem, które od tego roku usprawnia naszą pracę jest komunikator, dzięki któremu wszelkie informacje dotyczące projektów docierają do nas w błyskawicznym tempie i dzięki któremu większość problemów technicznych udaje się rozwiązać w czasie krótszym niż godzina.

 

Kampania była kierowana do wyselekcjonowanej grupy docelowej, która była dokładnie określona na podstawie dotychczasowych działań Grupy TOP. Chociaż budżet zakładał dotarcie do nieco mniejszej liczby osób niż w ubiegłym roku, to jednak spotkania przy biurkach w salonie dotyczyły jeszcze bardziej konkretnych tematów. Niestety zdarzały się w salonach sytuacje, gdzie mimo kilkuosobowej ekipy handlowców klienci musieli czekać na obsługę.

 

Grupa TOP poszerzyła w tym roku ilość dostawców, z którymi współpracuje. Dzięki dużym obrotom jakie realizujemy możemy liczyć na lepsze warunki handlowe, niż występując jako indywidualne firmy.

 

Przed członkami Grupy pracowite tygodnie. Podczas akcji udało się już podpisać wiele umów, a kolejne realizacje czekają jeszcze w kolejce do pomiaru. Pomimo kolejnych sukcesów grupa nie zwalnia tempa. Wśród tegorocznych wyzwań spółki kolejne akcje promocyjne, oparte o sprawdzony model komunikacji z klientami w internecie. Grupa TOP otwiera się też na nowych uczestników, chociaż wymagania stawiane firmą, które chcą dołączyć pod wspólną banderę są wysokie.

 

Uczestnicy tegorocznej edycji Dni Otwartych Markiz:

 

11 salonów w akcji:

 

DOTO

Rzeszów

GRAKO

Warszawa

JARYS

Olsztyn

MAG

Dąbrowa Górnicza

MARKIZ

Szczecin

MAXI

Gdańsk

MK STUDIO

Warszawa

MONOLITH

Poznań

SUN-TECH

Łódź

WIOLLA

Rybnik

ŻMIDZINSKI

Bielsko-Biała

foto:
kliknij aby powiększyć
admin | dodano 2018-04-17
TAGI: Magazyn RBT | Dni Otwartych Markiz 2018