OUR BRANDS:
Current issue

Here you can find the contents
of the current issue
RBT Magazyn 2/2018
Subscription
News
Magazine Archive
Zorganizowany przez Związek POiD konkurs dla klas patronackich „DOBRY MONTAŻ” został rozstrzygnięty, a nagroda już wkrótce trafi do zwycięzcy. Każda z klas miała za zadanie nagranie krótkiego filmu promującego zawód montera stolarki budowlanej. Działania były realizowane w ramach trwającej odsłony kampanii „DOBRY MONTAŻ”, we współpracy z jej Partnerami i miały na celu wsparcie szkół, które w tym roku ogłoszą nabór do klas o profilu „Monter stolarki budowlanej”.
    admin | added 2018-06-06   

Firma Vertex S.A. produkuje żaluzje fasadowe na indywidualny wymiar, dostosowany do potrzeb każdego Klienta. To bardzo funkcjonalne rozwiązanie. Żaluzja fasadowa wpływa na odpowiedni rozkład temperatury w pomieszczeniu i pomaga w pracy klimatyzacji.Połączenie systemu żaluzji fasadowych z systemem klimatyzacji oraz oświetlenia pozwala na stworzenie zaawansowanego inteligentnego budynku.
    admin | added 2018-05-30   

W ofercie firmy Vertex S.A., producenta osłon okiennych, pojawiła się nowość – markiza Evita (V-6300). Markiza wykonana jest w 100% z komponentów od europejskich producentów (konstrukcja – Hiszpania, tkaniny – Włochy).
    admin | added 2018-05-23   

W dniach 17-18 maja, w Grand Hotel Tiffi w Iławie odbył się IX Kongres Stolarki Polskiej – najważniejsze wydarzenie w rodzimym sektorze stolarki budowlanej. W tegorocznej odsłonie Kongresu wzięło udział ponad 250 osób. Wiodącym tematem stała się termomodernizacja budownictwa, a efektem prowadzonych w tym zakresie rozmów było przyjęcie rezolucji, która określa przyszłe kierunki działań Związku POiD, nie pozostając też bez wpływu na funkcjonowanie branży.
    admin | added 2018-05-22   

Mając na celu jeszcze mocniejsze zaznaczenie swojej pozycji na rynku markizowym, Serge Ferrari poprzez nową kolekcję Soltis 96 Lounge jeszcze bardziej koncentruje się na innowacyjnych materiałach przeciwsłonecznych do zastosowań na zewnątrz.
    admin | added 2018-05-16   

WIŚNIOWSKI w swojej najnowszej kampanii przekonuje, że z technologią smartCONNECTED każdy dzień będzie udany. Promocja, która ruszyła w połowie kwietnia, pokazuje, jak w łatwy sposób można poczuć się bezpiecznie za pomocą innowacyjnego systemu kontroli dostępu do domu.
    admin | added 2018-05-08   

„Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy” to temat drugiego bloku tematycznego na zbliżającym się IX Kongresie Stolarki Polskiej. Prowadzony przez Nikolaya Kirova panel jest kontynuacją trzech wystąpień w ramach minionych edycji Kongresu (VI, VII, VIII) na temat budowania marki i skutecznej sprzedaży produktów.
    admin | added 2018-05-07   

Aktualne trendy w kolorystyce budowlanej opierają się na odcieniach kolorów: białego, beżowego, brązowego oraz szarego. W trosce o dostarczenie produktów spełniających oczekiwania klientów, firma ANWIS wzbogaciła kolorystykę osłon zewnętrznych o nowe odcienie, dostosowane do potrzeb rynku.
    admin | added 2018-04-27   

Rynek budownictwa w Polsce stoi przed dużymi wyzwaniami. Jednym z nich jest termomodernizacja, służąca poprawie efektywności energetycznej budynków oraz ograniczeniu smogu. Jak obecnie wygląda system wsparcia w tym zakresie w naszym kraju? Jak prezentuje się Polska na tle innych krajów? I przede wszystkim – jakie narzędzia mogą służyć dofinansowaniu inwestycji w tym zakresie?
    admin | added 2018-04-23   

Już za nami tegoroczna akcja Dni Otwartych Markiz, która w tym roku miała kolejną, odświeżoną odsłonę.
    admin | added 2018-04-17