OUR BRANDS:
  • Logo Dzwig
  • Logo Dzwig
  • Logo EuroParking
  • Logo Gospodarka Odpadami
  • Logo CityBonus
Jak alternatywnie otworzyć szlaban?
Jak często w ostatnim czasie zdarzyło nam się podjechać na osiedlowy parking, stanąć przed szlabanem i nerwowo rozpocząć poszukiwania pilota w całym samochodzie?

Szanowni Państwo już w maju spotkamy się po raz kolejny w Kielcach by zapoznać się z nowościami z branży parkingowej oraz porozmawiać o polityce parkingowej w miastach.
    admin | added 2019-03-15

W latach 70. ubiegłego wieku krakowskie ścisłe centrum było całkowicie otwarte dla ruchu pojazdów. Mimo generalnie niskiego wskaźnika motoryzacji (44 samochody osobowe na 1000 mieszkańców)i dużego udziału komunikacji zbiorowej w podziale zadań przewozowych ruch samochodowy w tym newralgicznym obszarze zaczynał być uciążliwy dla otoczenia. W odpowiedzi na problem rozpoczęto działania zmierzające do wdrożenia projektu ograniczenia ruchu i parkowania w całym obszarze śródmieścia.
    admin | added 2019-02-21

We wtorek (22.01.2019 r.) doszło do nieprzyjemnego incydentu przed Pałacem Prezydenckim w Warszawie. Nieuprawnionemu wjazdowi na teren obiektu, w którym urzęduje Prezydent RP, zapobiegła zapora bezpieczeństwa. Czy w związku z coraz częściej powtarzającymi się w ostatnim czasie przypadkami zagrożenia bezpieczeństwa osób publicznych w Polsce, tego typu zapory staną się popularniejsze?
    admin | added 2019-01-25

Problemy z parkowaniem samochodów w śródmieściach miast zwiększają się z roku na rok. Polska przekroczyła już poziom motoryzacji, przy którym ulice i place mogły pomieścić swobodnie zarówno pojazdy znajdujące się w ruchu, jak i parkujące
    admin | added 2019-01-24